Gerzek gözlemler, gerzek anılar..

Bir gerzek hayat zırvalığı..

16 Kasım 2011 Çarşamba

KARİZMATİK RÜYALARIM VOLUME:2

Bir başka karizmatik rüyamı daha sizlerle paylaşmaktan onur duymuyorum=)
Konuya direkt geçiş yapıyorum: Pek sevgili arkadaşım Gizomaj'ın evindeyim. Kendim dışında kimseyi göremiyorum. Telefonum çalıyor, açıyorum ve birisi bana öldürüleceğimi, kaçmam gerektiğini söylüyor. Peşime kiralık katil takmışlar.. Fakat bir sebepten ötürü evden çıkamıyorum. Hapis gibi bir durumum söz konusu. Sürekli surette bir gerilim ve panik hali içerisinde evde dolanıp duruyorum. Aklıma etraftan yardım istemek geliyor. "Madem ben evden çıkamıyorum, o zaman insanlar gelsin!" diyerek balkona fırlıyorum. Avazım çıktığı kadar bağırıyorum: "Beni kurtarın! Birisi beni öldürmeye gelecek! Evden çıkamıyorum! Yardım edin!" Etrafta bir sürü insan olmasına ve sesimi onlara duyurmama rağmen hiçbiri tepki vermiyor. Sadece bakıyorlar..
Gel zaman git zaman bu sefer de aklıma başka bir konu takılıyor. Eğer beni öldürecek kişinin neye benzediğini ve ne sıfatla evimin kapısını çalacağını öğrenirsem, onu engellemem daha kolay olur diye düşünüyorum. Bir süre sonra, bir şekilde kiralık katilin kim olduğunu öğreniyorum. Kiralık katil: "Yurtiçi Kargo" elemanıymış. =)))

2 yorum:

  1. Rüyalarına reklam almak bu. Alice'i örnek al kendine biraz.. Kız tavşanla aynı masada çay içiyor, sen kargo elemanını bekliyorsun evde!

    YanıtlaSil
  2. Bu rüyada ürün yerleştirmesi yapılmıştır=))) Sanırım rüyalarımda bile gerçeklikten kopamıyorum=)

    YanıtlaSil